wtorek, 6 września 2016

Gościnna Projektantka września

Witamy !!!

Dzisiaj zaprosiliśmy do nas, jako Gościnną Projektantkę 

Ebi, 

która robi przepiękne, bardzo delikatne, 
i bardzo przejrzyste prace.
Zresztą zobaczcie sami, 
co przygotowała specjalnie dla Was. 
Ale najpierw kilka słów od Ewy :

Serdecznie witam Sympatyków i Czytelników bloga Namaste. Mam ogromną przyjemność gościć dzisiaj w tym sympatycznym miejscu. Mam na imię Ewa, jestem autorką bloga created by ebi Prywatnie - mama osiemnastolatki. Optymistka. Perfekcjonistka. Miłośniczka koloru różowego.
Marazm i nicnierobienie są mi obce. Jeśli nie kartkuję, to czytam. Dokładnie w lipcu minęły cztery lata prowadzenia przeze mnie bloga Created by ebi.
Kartkowa pasja rodziła się i dojrzewała nieco dłużej.
Moje robótki sprawiają mi ogromną satysfakcję, są wspaniałym sposobem na relaks oraz przyjemne
i twórcze spędzenie czasu.
Ciągle poszukuję i próbuję nowych rzeczy (w ramach szeroko pojętego scrapbookingu).
Generalnie zdaję się na intuicję i tworzę pod dyktando tego, co mi „w duszy gra”,
dlatego w moich pracach jest duża różnorodność i swoisty free style.
Najczęściej wykonuję kartki, ale moją ulubioną formą jest exploding box.
Z przyjemnością tworzę albumy, a także nadaję nowe życie różnym przedmiotom.
Polubiłam pracę ze stemplami do kolorowania i coraz częściej można je znaleźć na moich kartkach. Link do mojego bloga: http://ebikreatywnie.blogspot.com/






Przy okazji chcielibyśmy Was zaprosić na 
a także na

1 komentarz:

Epasito pisze...

I am constantly looking for and trying new things Instagram Ka Password Kaise Change Kare