środa, 25 czerwca 2014

Letnie kwiaty, kurs i pożegnanie

Dziś przygotowałam dla Was już ostatni post w ramach inspiracji dla Namaste jako gościnna projektantka. Wszystko co dobre się szybko kończy. 
Chciałabym przy okazji podziękować za przemiłą współprace. Miałam niezwykłą  przyjemność spróbować rożnych papierów czerpanych (nie wiedziałam ze tyle ich jest!- to wspaniale!). Dziękuję całemu DT  i właścicielowi sklepu za przemiłą  atmosferę i promowanie moich prac w świecie scrapowym.
Dziękuję. 
Życzę wszystkiego dobrego. Na pożegnanie przygotowałam dla Was kurs na mojego kwiatka.
 Życzę  miłej zabawy i wielu inspiracji!

Będzie dużo zdjęć.





potrzebne nam będą : papier czerpany Namaste , wykrojniki kwiatków o rożnej wielkosci, tusz lub mgiełkę o dowolnym kolorze
Kurs:
1. Wycinamy wykrojnikiem 5 płatków: jeden duży, 1 troszkę mniejszy i 3 małe. Ja użyłam białego papieru tego Namaste do zrobienia kwiatka gramatura 150gsm


2. Następnie tuszujemy wszystkie płatki z obu stron. Spryskujemy woda lub mgiełką jak ktoś ma.


3. Zgniatamy płatkami do środka, suszymy lub czekamy aż same wyschną ale nie do końca.

4. Otwieramy delikatnie płatki.

5.Formujemy kwiatka sklejając płatki od największego do najmniejszego. Po wyschnięciu kwiatek jest gotowy do użycia.

Proste prawda?


Dziękuję



materiały wykorzystane:
http://www.namaste.com.pl/papier-czerpany-ozdobny




4 komentarze:

Eliza Art pisze...

Piękna kartka, kursik, rewelacja. Miło było oglądać twórczo twoje prace, dziękuję. Będę zaglądać i podziwiać dalej. Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Super kurs :D Dziękujemy!!! <3

MargoLa pisze...

Śliczna karteczka i kwiatuszki cudne.Mam ten wykrojnik i kwiatki robię zupełnie inne ;)

Scrap kreacje pisze...

Fajny kursik :) Piękne kwiaty wyszły :))