sobota, 14 grudnia 2013

zimowy pejzaż ...


Nie lubię zimy ... jednak takie widoczki zawsze mnie urzekały a wykonanie tych karteczek sprawiło mi wiele radości. Do ich wykonania użyłam starych widokówek nadając im zupełnie innego charakteru. Biały tłoczony papier czerpany idealnie sprawdził się tu w roli "śniegu". Ożywiłam go pomarańczowym i niebieskimi skrawkami tego samego papieru ... dodałam śnieżynki, pół perełki, sznureczki ... i mocno kontrastująca z całością girlandę. Efekt .... jak z bajki mrrrrrr ...





Zachęcam do tworzenia własnych zimowych pejzaży. Ki
Wykorzystane materiały:

http://www.namaste.com.pl/index.php/action,products,id,5,sub,34.html

3 komentarze:

Niesamowity Kuferek pisze...

Przepiękne!

IWA pisze...

Cudo! Od razu wiedziałam czyje...

stula pisze...

Są tak boskie! że chciałam zapytać czy istnieje możliwość ich zakupienia?
Pozdrawiam. Viola vttm@wp.pl