środa, 16 października 2013

Kwiatowy rożek w stylu shabby chic

Witajcie :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać, że przy użyciu papieru czerpanego można również tworzyć delikatne, pastelowe prace w stylu shabby chic.
Dziwicie się?.... niepotrzebnie..... Papiery czerpane z Namaste mają tak piękną
paletę odcieni kolorów, że można zrobić z nich wszystko nawet  subtelne i romantyczne drobiazgi.
.
Do zrobienia kwiatowego rożka i listków wykorzystałam papiery z TEJ kolekcji, a jako podstawy bukietu użyłam Tych kwiatów oraz TEGO pięknego motylka.
Taki rożek można zawiesić jako dekorację lub wykorzystać podczas ślubu jako bukiecik dla "małej druhny".







Mam nadzieję, że chociaż troszkę zainspirowałam  i zchęciłam was do rozpoczęcia przygody z papierem czerpanym :)

                                                                           DORIS


 Materiały wykorzystane :


7 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Piękny,pastelowy i romantyczny :-)))

el pisze...

genialny rożek

Ola (Ikemo) pisze...

Jest po prostu piękny ten rożek!!!

Karola B pisze...

świetny jest!

anias pisze...

Rożek przepiękny, a papierki z Namaste po długim namyśle zamówiłam i jestem zachwycona! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wyczarować z nich takie kwiaty jak Ty :) Pozdrawiam!

Ti-Tinka pisze...

och jaki śliczny ;)

DOBROSŁAWA pisze...

Dorotko zrobiłaś piękny rożek1